Timebeskrivelser

Velg en timeplan:

ikon sal

» Gå til timeplan/online booking


ikon sykkel

» Gå til timeplan/online booking



Sal: Nivåer og farger:

Røde timer:
Effektiv kondisjonstrening i sal med trinn og kombinasjoner. Røde timer passer for alle som har trent litt aerobic eller step før.
Gule timer:
Disse timene passer for alle, spesielt for deg som ikke har trent mye.
Blå timer:
Intensitet og treningseffekt er stikkordene. Blå timer i sal er enkle og harde, og innholder lite trinn. Disse timene passer for deg som har trent en stund.
Grønne timer

Timene passer for deg som er glad i trinn og kombinasjoner til fengende musikk.

Hvite timer:
Dette er trening for kropp og sjel. Avspenning, kroppskontroll og indre fokus.


Sykkel: Nivåer og farger:

Gule timer:

Passer for alle, også deg som ikke har trent mye.

Gul sykkel varer i 30 eller 45 mimutter .

Blå timer:
Intensitet og treningseffekt er stikkordene. Passer for deg som har trent en stund. En medium time.


Sal: Timebeskrivelser

StyrkeSirkel 55

Styrketime hvor vi bruker apparatene i studio halve økten og halve økten i gruppesal med strikk, manualer og egen kroppsvekt. Utholdende styrke for hele kroppen som passer for alle.

MRL 30

Enkel, effektiv trening av mage, rumpe og lår.

Her brukes det strikker og egen kroppsvekt.

En time som vil passe alle!

SpenstSenior 55 min

En time tilrettelagt for deg over 60 år.

Her får du styrket hele kroppen med gode og trygge øvelser. Du får også bedret din kondisjon og balanse. Vi bruker litt utstyr som manualer og strikker.

StramOpp 55 min

Enkle styrkeøvelser med strikk, manualer og egen kroppsvekt.

Corebar FIT™ 55

FIT står for Functional Integration Training og er en inspirerende og genial time for deg som er moderat til godt trent. I tillegg til kondisjonstrening etter intervallprinsippet, er det ekstra fokus på mobilitet og funksjonell bevegelighet i kombinasjon med balanse, core- og styrkeøvelser. Full pakke! Gjennom hele timen brukes Corebaren, en vektet bøyd treningsstang (55 min)

Piloxing™ SSP 30

Piloxing™ SSP er boksing, pilates og dans i en herlig intervallmix som får humøret på topp og svetteperlene til å trille. Boksing og pilates fokuserer på å styrke din kjernemuskulatur og dansen gjør det hele lekent. Passer for alle!

StramOppPuls 55

30 min styrke og 30 min kondis.

Enkle styrkeøvelser med strikk, manualer og egen kroppsvekt!

Piloxing TM Knockout 55

Boksing, pilates og plyo i et rått intervallformat som får deg til å pushe grensene dine. Boksing og pilates styrker din kjernemuskulatur og plyo gjør deg raskere i dine bevegelser. Knockout er nå relansert hvilket betyr at øvelsene er enklere å gjennomføre og pausene er lengre. Timen passer for alle!

Styrke 30 min

Tøff styrketrening hvor all trening foregår med vektstang (3-4 serier med 8-12 repetisjoner).

Corebar HIT™ 30

HIT står for High Intensity Training og er den ultimate "ut av komfortsona" intervalltreningstimen for deg som er godt til svært godt trent. Timen inneholder full pakke med kondisjon, styrke, balanse og beveglighet med spesielt fokus på coremuskulaturen. Dette er et fyrverkeri av en time med høyt tempo og fengende musikk samtidig som den er enkel å følge. Gjennom hele timen brukes corebaren, en vektet bøyd treningsstang (30 min)

Corebar Strong TM 30

Corebar Strong er en 30 minutters time ren core-og styrketime. Denne tøffe, med lekne timen, er designet så du blir sterk fra innsiden ut, med effektive øvelser som utfordrer styrken, mobiliteten og stabiliteten i hele kroppen. Ingen fancy trinn i takt til musikk, kun resultater! Passer også godt til menn.

StepStyrke 55 min

Effektiv intervalltrening, kondisjon og styrke. Annenhver låt kondisjon og styrke. Enkle trinn på stepkassen (kondisjon), og styrke med stang.

ZumbaFitness 75

Morsom dansetime inspirert av latinamerikansk dans. Nå hele 75 minutter!Join the party!

ZumbaStep 30 min

Morsom dansetime på stepkassen med latininspirert musikk.

Pilates Plus 45

Styrketrening med hovedfokus på dyp holdningsmuskulatur. Timen passer for deg som vil utfordre kjernemuskulaturen ytterligere med noen øvelser som krever mer utholdenhet, styrke, balanse og koordinasjon.

Yoga 30

Rolige yogatøyninger som forlenger muskulaturen, lar kroppen få puste og gir deg ny energi.

En time som passer for alle.

Pilates Basic 30

Rolig og kontrollert styrketrening med fokus på dyp holdningsmuskulatur. Ingen vanskelige kobinasjoner.

En time som passer for alle.



Sykkel: Timebeskrivelser

Sykkel 30/45 min

En sykkeltime med moderat tempo.

En time som passer for alle.

Sykkel 55

Effektiv sykkeltime hvor vi varierer med høy og lav intensitet. Intervalltrening er bra i forhold til forbrenningen og formforbedringen.

Sykkel 4 x 4

Effektiv sykkeltime hvor du jobber i 4 min intervaller (30 min)


 
Stikk innom, vi hjelper deg i gang!

Spenst Kongsvinger
Gågata 3
2211 Kongsvinger
Tlf. 46 97 97 46
E-post kongsvinger@spenst.no

Levert av Spectra AS - Powered by Webon